سرمایه گذاری در قبرس

چرا سرمایه گذاری در ملک برای شما و خانواده شما منطقی است؟

قبرس شمالی  از زمانی که بریتانیا به عنوان حاکمان استعماری قبرس در دهه 1890 زمام امور را در دست گرفت، اروپایی‌های غیرقبرسی در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کردند. قبرس هنوز به طور مشخص تحت تأثیر بریتانیایی ها قرار دارد: همه علائم خیابان ها و جاده ها به دو زبان ترکی و انگلیسی هستند، اتومبیل ها در سمت چپ حرکت می کنند و انگلیسی زبان رسمی است (در شمال). به طور کلی، به هر کجا که نگاه کنید، از کلیسای انگلیکن محله گرفته تا میراث ساختمان های جذاب قدیمی استعماری، حال و هوای فوق العاده استعماری سابق وجود دارد. واحد پول غیر رسمی جهان پوند انگلیس است  برای تمام معاملات املاک و مستغلات استفاده می شود. که در تمام رستوران ها و مراکز خرید از لیر ترکیه استفاده شود.

قبرس شمالی

بندر زیبا قبرس شمالی

چرا سرمایه گذاری در ملک برای شما و خانواده شما منطقی است؟

با توجه به قیمت ارزان و گسترش مداوم بازار، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در قبرس شمالی تصمیم عاقلانه ای است. این کشور به دلیل فراوانی گردشگران به گسترش خود ادامه خواهد داد. محبوبیت قبرس شمالی به عنوان یک مقصد سفر در حال افزایش است. در نتیجه تقاضا برای املاک و مستغلات افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، پیش بینی می شود که جمعیت افزایش یابد و تقاضا برای املاک و مستغلات افزایش یابد. املاک قبرس شمالی قیمت مناسبی دارد و قیمت ها فضای زیادی برای افزایش دارند. قبرس شمالی در فهرست 5 سرمایه گذاری برتر ساحلی مجله فوربس برای سال 2021 قرار گرفت.

خرید ملک در قبرس شمالی

آیا کنجکاو هستید که چرا قبرس بهترین انتخاب برای مهاجران است؟ با توجه به آب و هوای عالی، سواحل خیره کننده، فرهنگ و تاریخ غنی و استاندارد بالای زندگی، درک دلیل آن ساده است. در اینجا برخی از بهترین استدلال ها برای خرید ملک در قبرس در صورت نیاز به متقاعد کردن بیشتر آورده شده است.

سرمایه گذاری ملک در قبرس شمالی یک روش فوق العاده برای افزایش ثروت، ایجاد جریان های درآمد غیرفعال و ایجاد ثبات مالی خانواده شما است.

ثبات سیاسی و مالی ممکن است در قبرس شمالی که منطقه ای امن و امن است، یافت شود. سرمایه گذاران اکنون این شانس را دارند که ملک در قبرس شمالی با هزینه های فوق العاده ارزان خریداری کنند. اگر به دنبال مکانی برای خرید خانه هستید، قبرس شمالی نیز گزینه ایده آلی است. علاوه بر خیره کننده بودن، کاملاً ایمن است و برخی از کمترین میزان جرم و جنایت را در تمام اروپا دارد.

اکثر افراد انگلیسی صحبت می کنند

از آنجایی که قبرس قبلا مستعمره بریتانیا بود، مهاجران بریتانیایی زیادی در آنجا زندگی می‌کنند، و این کشور دارای یک سیستم آموزشی درجه یک است، عملاً هر کسی که در آنجا با آن روبرو می‌شوید می‌تواند به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کند، حتی اگر گذرا باشد. البته، این بدان معنا نیست که وقتی به اینجا می‌آیید، مردم محلی شما را برای یادگیری زبان تحسین نخواهند کرد. پیری ماده خاکستری از یادگیری یک زبان جدید نیز سود می برد.

امنیت قبرس شمالی

یکی از پایین ترین نرخ جرم و جنایت در اروپا در قبرس شمالی دیده می شود. تراکم جمعیت در آنجا نیز در میان کمترین ها قرار دارد. در نتیجه، نیازی به مبارزه با سواحل شلوغ نخواهید داشت و در عوض می توانید از خلوت و فضای خود لذت ببرید. هر کسی که دوست دارد مناظر را دوست داشته باشد از قبرس شمالی قدردانی خواهد کرد زیرا این قبرس مکان های بسیار زیادی با مناظر خیره کننده از مناظر اطراف ارائه می دهد. این کشور همچنین به دلیل آب و هوای دلپذیر خود مشهور است، که آن را به مکانی عالی برای افرادی تبدیل می کند که می خواهند بیشتر وقت خود را در خارج از خانه بگذرانند. این جزیره دارای نقاط دیدنی تاریخی زیادی است که آن را به مقصدی عالی برای علاقه مندان به تاریخ تبدیل کرده است.

سرمایه گذاری در قبرس

سرمایه گذاری در قبرس

سرمایه گذاری در قبرس

برای کسانی که از فضای باز لذت می برند، قبرس شمالی مکانی فوق العاده است. برای افرادی که مایل به لذت بردن از دریا و محیط هستند بسیار مناسب است زیرا سواحل و پارک های دوست داشتنی زیادی دارد. علاوه بر دیدن نقاط دیدنی تاریخی جزیره، ممکن است از پیاده روی در آنجا نیز لذت ببرید.

سرمایه گذاری در قبرس

یک سوال متداول این است که “آیا خرید ملک در قبرس شمالی امن است؟” هر هفته، یکی از مسئولیت های کلیدی بخش بازاریابی NCI ما برقراری ارتباط با پرسشگران از سراسر جهان از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده است. در مکالمات خود، اغلب متوجه می‌شویم که بسیاری از صاحبان املاک قبرس شمالی نگران این هستند که آیا مالکیت املاک و مستغلات ایمن است یا خیر، معمولاً به این دلیل که سوء تفاهم‌های گسترده‌ای در مورد مالکیت ملک در قبرس شمالی دارند. آنها همچنین از تنظیمات قانونی قابل توجهی که در چند سال گذشته در بازار املاک در قبرس شمالی انجام شده است، که TRNC را به یک منطقه بسیار امن برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است، بی اطلاع هستند.

نکته اصلی این است که سرمایه گذاری  قبرس شمالی فرصت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاران دارد و نباید از آن چشم پوشی کرد. با توجه به قیمت ارزان و پتانسیل قابل توجه برای توسعه آینده، اگر قصد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را دارید، ممکن است این مکان ایده آل برای خرید آینده شما باشد.

سواحل زیبای قبرس - سرمایه گذاری در قبرس

سواحل زیبای قبرس

در شهر های قبرس شمالی، مختلف پروژه های مختلف و باقیمت مناسب می توانید انتخاب کنید و ما در انتخاب بهتربن گزینه راهنمایی می کنیم:

  • پروژه های شهر اسکله İskele
  • پروژه های شهر گیرنه Kyrenia
  • پروژه های فاماگوستا (داخل شهر) Famagusta (Gazimağusa)
  • پروژه های لفکوشا ( پایتخت قبرس) Nicosia