تحصیل، اقامت،حمل و نقل در قبرس

دانشجو بودن در قبرس چه مزایایی دارد؟

در حین تحصیل در قبرس کجا اقامت کنیم؟

آیا رفت و آمد به قبرس آسان است؟

تحصیل در دانشگاه های قبرس چگونه است؟

آیا زندگی در قبرس گران است؟

قبرس شمالی نیز فرصت های بسیار خوبی را برای داوطلبان دانشگاه فراهم می کند. علاوه بر این، نمرات پایه پایین دانشگاه های قبرس شمالی به دانشجویان این شانس را می دهد که در دانشگاه های بسیار خوب تحصیل کنند.

تحصیل، اقامت،حمل و نقل در قبرس

قبرس شمالی استانداردهای بالایی از نظر آموزشی ارائه می دهد و فضایی وجود دارد که توسط دانش آموزان از سراسر جهان در قبرس ایجاد شده است. دانشجو بودن در قبرس بسیار بیشتر از یک تجربه لذت بخش است. بسیاری از دانشجویانی که نمی توانند در ترکیه وارد دپارتمان مورد نظر خود شوند، می توانند وارد دپارتمان های مورد نظر خود در دانشگاه های قبرس شوند. با مشاهده نمونه هایی از نمرات پایه دانشگاه های قبرس می توانید این وضعیت را بهتر درک کنید:

رشته های پر طرفدار در قبرس

دانشگاه هایی در قبرس وجود دارد که دانشجویان از ترکیه و کشورهای مختلف جهان ترجیح می دهند. بخش های خاصی از دانشگاه ها محبوبیت بیشتری دارند. بخش های امیدوار کننده بخش های ارجح تر هستند. در میان دوره های محبوب در دانشگاه های قبرس، موارد زیر برجسته می شوند:

حقوق

دندانپزشکی

داروسازی 

پرستاری

روانشناسی

Near east university Cyprus free apply 1 of 8

دانشگاه در قبرس به عنوان دانشگاه نیرایست توصیه ما به شما خواهد بود در رشته های ذکر شده. دانشگاه های قبرس دارای استانداردهای آموزشی بالایی هستند. و فرصت های بورس تحصیلی زیادی وجود دارد. به همین دلیل، به ویژه کسانی که بورسیه تحصیلی از دپارتمان های فوق دارند، بسیار محبوب هستند.

دانشجو بودن در قبرس چه مزایایی دارد؟

از آنجایی که نمرات پایه دانشگاه های قبرس پایین تر است، اول از همه، دانشجویان می توانند در گروه های مورد نظر خود تحصیل کنند. از آنجایی که استانداردهای آموزشی دانشگاه ها بالاست، دانشجویان می توانند با تجهیزات کامل فارغ التحصیل شوند. از نظر امکانات، دانشگاه ها فرصت های گسترده ای را در اختیار دانشجویان قرار می دهند. علاوه بر همه اینها، زندگی در قبرس یک تجربه بسیار خاص است. قبرس با ساختار جهانی خود این فرصت را به دانش آموزان ارائه می دهد تا مهارت های زبانی خود را توسعه دهند. فرصت هایی برای معاشرت با دانش آموزان از نقاط مختلف جهان وجود دارد. جغرافیا و آب و هوای قبرس بسیار زیبا است. همچنین دانش آموزان این فرصت را دارند که در حین تحصیل به تعطیلات بپردازند. علاوه بر این، بورسیه ها و فرصت های دیگر فرصت های مختلفی را برای دانشجویان ایجاد می کند تا بهتر زندگی کنند.

محل اقامت در حین تحصیل در قبرس

در حین تحصیل در قبرس کجا اقامت کنیم؟
دانشجویانی که به قبرس می روند اقامتگاه های نزدیک به دانشگاه را ترجیح می دهند تا بتوانند آزادتر، راحت تر و راحت تر زندگی کنند. آپارتمان های استودیویی مبله برای دانشجویانی که می خواهند تنها زندگی کنند، محبوب هستند. با این حال، چند دانش آموز می توانند دور هم جمع شوند و در آپارتمان های بسیار مجلل زندگی کنند. آپارتمان هایی نزدیک به دانشگاه وجود دارد که با قیمت های مقرون به صرفه به دانشجویان اجاره داده می شود.
دانش آموزان می توانند در آپارتمان هایی با امنیت، اینترنت و سیستم خانه های هوشمند به راحتی و آسودگی زندگی کنند. دانشجویانی که می خواهند از قبرس لذت ببرند معمولاً این نوع آپارتمان را ترجیح می دهند. انتخاب گسترده خانه های اجاره ای در قبرس به هر دانش آموز این امکان را می دهد که خانه ای مناسب برای موقعیت خود پیدا کند. قبرس که یکی از امن ترین کشورهاست زندگی امن و بسیار خوبی را به دانشجویان کشورهای مختلف ارائه می دهد.

آیا رفت و آمد به قبرس آسان است؟

پروازها به قبرس بسیار منظم است. اتباع ترکیه تنها با داشتن کارت شناسایی می توانند وارد این کشور شوند و از آن خارج شوند. امکانات حمل و نقل بسیار خوب است. در قبرس می توان از وسایل حمل و نقل مانند مینی بوس، اتوبوس، تاکسی و دوچرخه استفاده کرد. حمل و نقل با تخفیف نیز برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. برای رفتن به قبرس به غیر از هواپیما، یک کشتی نیز ترجیح داده می شود. دانشجویان معمولا نزدیک به دانشگاه ها زندگی می کنند. بنابراین حمل و نقل آسان تر می شود.

تحصیل در دانشگاه های قبرس چگونه است

تحصیل در دانشگاه های قبرس چگونه است؟
دانشگاه های قبرس جزو دانشگاه های برتر دنیا هستند. دانشگاه هایی مانند دانشگاه خاور نزدیک از نظر کیفیت آموزشی استانداردهای بسیار بالایی دارند. فرصت های علمی و پژوهشی فرصت هایی هستند که مزیت های بزرگی را در دانشگاه ها فراهم می کنند. دانشگاه های کاملا مجهز به دانشجویان اجازه می دهد تا آزادانه تحقیق کنند.

آیا زندگی در قبرس گران است؟
قبرس استانداردهای متوسطی را از نظر هزینه زندگی ارائه می دهد. از نظر اقتصادی تقریباً مشابه ترکیه است. می توان در لوکس تر زندگی کرد