bb4c229765ecf14b7c8c5cfd5e926f6a 1

برنامه های آموزشی دانشگاه مدیترانه شرقی EMU

Faculty of Pharmacy

دانشکده داروسازی

  • 1
  • رشته: داروسازی (B.Pharm.)
  • مدرک: لیسانس
  • طول دوره: 5 سال
  • شهریه: 8240 $

درباره دانشکده داروسازی EMU

هدف ما به عنوان دانشکده داروسازی EMU در دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU) این است که داروسازان و دانشمندان واجد شرایطی تولید کنیم که اصول اخلاقی و راهنمای حرفه داروسازی را توسعه داده باشند و دارای تجهیزات بین المللی پیشرفته ای باشند که می توانند به عنوان اولین قدم عمل کنند. مشاور بهداشتی در سلامت جامعه، و حق پیگیری جدیدترین پیشرفت های علم و فناوری در این زمینه را به دست آورده اند.

  • برای کمک به مطالعات علمی جهانی و محلی در زمینه ما
  • برای قرار دادن اطلاعاتی که آموخته اید با ارائه خدمات دارویی حرفه ای به جامعه
  • تبدیل شدن به بزرگترین و معتبرترین دانشکده داروسازی در منطقه ما، مستقر در دانشکده ای که می تواند اطلاعات مورد نیاز برای یافتن شغل در بخش داروسازی جهانی و سایر زمینه ها را به شما منتقل کند.

اعتبار و طول دوره دانشکده داروسازی EMU

دانشکده داروسازی EMU مفتخر است که دومین دانشکده داروسازی در میان دانشکده‌های ترکیه و قبرس شمالی و اولین مؤسسه دانشگاهی از جزیره قبرس است که به عنوان عضو FIP (فدراسیون بین‌المللی داروسازی) پذیرفته شده است.

HPLC، GC-MS، FT-IR، اسپکتروفتومتر UV، جریان آرام، راکتور مایکروویو، دستگاه قرص، دستگاه انحلال، گرانولاتور، هموژنایزر، ویسکوزیمتر، کابینت آب و هوا، انکوباتورها، اندازه ذرات، میکسر پودر، آسیاب، حمام آب، میکروسکوپ و سایر زیرساخت‌های آموزشی و تکنولوژیکی پیشرفته تنها تعدادی از ابزارهای علوم دارویی موجود در آزمایشگاه‌های دانشجویی دانشکده هستند. بردهای هوشمند در هر آزمایشگاهی موجود است. مطالعات گیاه شناسی دارویی و فارماکوگنوزی در باغ گیاهان دارویی و معطر که روبروی ساختمان دانشکده برپا شده است انجام می شود.

آزمایشگاه دانشکده داروسازی EMU

داروسازی EMU

دانشکده داروسازی EMU از داشتن دانشجویانی از 37 کشور مختلف لذت می برد و یک محیط بین المللی برای دانشجویان فراهم می کند تا بتوانند به راحتی دوست شوند. هر سال، ما 14 می، “روز داروساز” را به عنوان “روزهای شغلی” با تمرکز بر موضوع خاصی برگزار می کنیم تا دانش آموزان خود را با سخنرانان برجسته ای از بخش های دارویی و آرایشی گرد هم آوریم و گفتگوی سازنده ای را برای آینده آنها فراهم کنیم. گزینه های شغلی

دانشکده پزشکی EMU

دانشکده پزشکی EMU

ثبت درخواست و ارتباط با ما