1 . KIBRIS ADA KENT ÜNİVERSİTESİ دانشگاه آداکنت قبرس

دانشگاه آداکنت قبرس

دانشگاه آداکنت قبرس، توسط جمهوری ترکیه در قبرس شمالی است که در سال 2015 و با کمک گروه آموزش اروپایی تأسیس شد که سابقه ای بیش از سی سال در زمینه تحصیلات عالی دارد و با چشم اندازی جهانی شعبه اصلی آن در استانبول واقع شده است.

  1. ابن دانشگاه ، دانشگاه آداکنت قبرس در جزیره قبرس، سهم قابل توجهی در توسعه اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری ترک قبرس شمالی داشته است.

  2. دانشگاه آداکنت قبرس با کادر علمی برجسته از اعضای دانشگاهی از قبرس، ترکیه و کشورهای مختلف در سراسر جهان؛ حدود 2 سال است که با 7 دانشکده و 1 مدرسه حرفه ای و در مجموع 29 رشته در مقطع کارشناسی و کاردانی در سطح بین المللی به کار خود ادامه می دهد.

    دانشگاه آداکنت قبرس

دارای شش دانشکده اصلی:

  1. دندان پزشکی 
  2. حقوق 
  3. آموزش
  4. علوم بهداشتی
  5. داروسازی 
  6. بازرگانی و اقتصاد

دانشگاه آداکنت قبرس 29 دوره کارشناسی و کاردانی را در هفت دانشکده ارائه می دهد. مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی، دندانپزشکی، آموزش، مهندسی و معماری، علوم بهداشتی، حقوق و داروسازی از جمله این دانشکده ها هستند. دانشگاه آداکنت قصد دارد با کمک به دانشجویان خود به اعضای جامعه با پیوندهای اجتماعی قوی و توانایی های ارتباطی تبدیل به یک موسسه پیشرو برای علوم کاربردی شود.

رتبه این دانشگاه با توجه به سایت معتبر timeshighereducation مطابق جدول زیر می باشد. و یکی از گزینه های مناسب برای تحصیل در قبرس شمالی می باشد. با توجه به ارزش مدرک در سراسر دنیا و شهریه مناسب یکی از گزینه های مناسب دانشجویان ما برای ادامه تحصیلات در دانشگاه آداکنت می باشد.

دانشگاه آداکنت

دانشگاه آداکنت

2. دانشگاه آداکنت قبرس KIBRIS ADA KENT ÜNİVERSİTESİ

ثبت درخواست و ارتباط با ما