• 1
  • رشته: پزشکی (برنامه مشترک با دانشگاه مارمارا ، ترکیه)
  • مدرک: لیسانس
  • طول دوره: 6 سال
  • شهریه سالانه با بورسیه 20%: 17050$

درباره دانشکده پزشکی EMU

با شروع سال تحصیلی 2012–2013، دانشکده پزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی شروع به اعطای مدارک پزشکی کرد.

هدف دانشکده پزشکی EMU (دانشگاه مدیترانه شرقی) ارائه آموزش پزشکی با بالاترین استانداردها، همیشه بر اساس اصول تحقیق، پزشکی مبتنی بر شواهد و رویکرد دانشجو محور است. همچنین از روشی برای مدرن ترین استانداردهای آموزشی و یادگیری مستمر استفاده می کنند. چشم انداز دانشکده پزشکی EMU برای آینده این است که یک هیئت علمی قوی با احساس هویت و فرهنگ قوی، ارائه استانداردهای بالا در پزشکی، دریافت شناخت محلی و بین المللی برای استانداردهای بالای خود، و جذب دانشجویان و کارکنان آموزشی با بهترین استعدادها باشد.

اعتبار و طول دوره دانشکده پزشکی EMU

مدت شش سال برنامه مدرک پزشکی. برنامه درسی یک برنامه مدرک دوگانه است که توسط دانشکده پزشکی دانشگاه مرمره، که توسط UTEAK (هیئت اعتباربخشی آموزش پزشکی ملی) و دانشکده پزشکی EMU (دانشگاه مدیترانه شرقی) تایید شده است، ارائه می شود.

فارغ التحصیلان دانشکده پزشکی EMU دارای مدرک پزشکی و پزشک عمومی هستند که به آنها امکان می دهد حرفه خود را در خارج از کشور انجام دهند. با برنامه های دکترا، فارغ التحصیلان می توانند تحصیلات بیشتری را در حوزه تخصصی خود دنبال کنند یا به عنوان محقق کار کنند.

World Directory of Medical Schools

World Directory of Medical Schools

ECFMG: کمیسیون آموزشی برای فارغ التحصیلان پزشکی خارجی
https://www.ecfmg.org

دانشکده پزشکی EMU عضو ECFMG است

آزمایشگاه دانشکده پزشکی EMU

دانشکده پزشکی EMU

آزمایشگاه دانشکده پزشکی EMU

دانشکده پزشکی EMU دارای آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و آموزشی با جدیدترین ویژگی‌های فن‌آوری، آزمایشگاه آناتومی با فن‌آوری پیشرفته مشاهده سه‌بعدی فردی است که با مواد جسد، جداول تشریح و مدل‌های یکسان برای هر اندام انسان پشتیبانی می‌شود، همچنین یک محیط آموزشی طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای بدن انسان. آموزش دانش آموز محور علاوه بر این، دانشکده پزشکی EMU دارای کافه تریا، اتاق کامپیوتر و اتاق مطالعه برای استفاده دانشجویان است.

دانشکده پزشکی EMU

دانشکده پزشکی EMU

ثبت درخواست و ارتباط با ما