دانشگاه مدیترانه شرقی -emu) Eastern Mediterranean University)

دانشگاه مدیترانه شرقی EMU قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه دولتی در قبرس شمالی، دانشگاه مدیترانه شرقی است جز اولین گزینه های مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی می باشد و که تمام برنامه های آن توسط شورای آموزش عالی ترکیه (YOK) تایید شده است. دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU)، واقع در جزیره مدیترانه ای قبرس، در سال 1979 به عنوان یک موسسه فناوری در جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC) با هدف آموزش و ایجاد نیروی انسانی تاسیس شد.

رشته های دانشگاه مدیترانه شرقی به حدود 100 رشته کارشناسی، 80 رشته تحصیلات تکمیلی با بیش از 60000 فارغ التحصیل گسترش یافته است و در حال حاضر به نزدیک به 20000 دانشجو از 108 کشور مختلف در محوطه دانشگاه خدمات ارائه می دهد. در دانشگاه مدیترانه شرقی در حال حاضر 18000 دانشجو و 141 مدرک تحصیلی (در 11 دانشکده و پنج بخش ارائه می شود) در آن وجود دارد.

در دانشگاه مدیترانه شرقی EMU بخش های اصلی شامل تجارت و امور مالی، محاسبات و فناوری، خدمات بهداشتی، دادگستری و مدیریت گردشگری و هتلداری است. آنها همچنین یک برنامه مقدماتی انگلیسی را برای افرادی که به زبان انگلیسی خود مطمئن نیستند اما مایل به حضور در دانشگاهی با این زبان هستند ارائه می دهند.

همچنین با ارزیابی سازمان‌هایی مانند رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی تایمز، دانشگاه مدیترانه شرقی EMU  در بالاترین 5 درصد دانشگاه‌های جهان قرار دارد. این اساساً آن را در بین 1000 دانشگاه برتر جهان قرار می دهد.

برنامه راهبردی دانشگاه مدیترانه شرقی

برنامه راهبردی دانشگاه مدیترانه شرقی EMU جدید برای دوره 2017-2022 پس از ارزیابی برنامه راهبردی 2010-2014 و با استفاده از رویکرد مشارکتی که شامل دیدگاه ها و نظرات کارکنان دانشگاهی و اداری، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه مدیترانه شرقی بود، ایجاد شد. با تصمیم شماره 17/418-1 در 8 مارس 2017 توسط سناتو دانشگاه مدیترانه شرقی EMU تصویب شد.

دانشگاه مدیترانه شرقی EMU

دانشگاه مدیترانه شرقی

کیفیت دانشگاه مدیترانه شرقی EMU

خط مشی کیفیت دانشگاه مدیترانه شرقی EMU ارائه خدمات آموزش عالی در یک محیط یادگیری ایمن و تضمین رضایت همه ذینفعان با ارتقای مستمر سیستم مدیریت کیفیت و خدمات خود از طریق استفاده از نوآوری های تکنولوژیکی، ارزیابی ریسک ها، تبدیل فرصت های ارائه شده توسط ریسک ها به تهدید است. رعایت الزامات قانونی با در نظر گرفتن رضایت دانشجویان و با حمایت کارکنان واجد شرایط در دانشگاه مدیترانه شرقی EMU .

دانشگاه مدیترانه شرقی emu کیفیت بالا آموزش

دانشگاه مدیترانه شرقی EMU 

دانشگاه مدیترانه شرقی از نظر بین المللی

دانشگاه مدیترانه شرقی EMU اعتبار و نظارت بین المللی را به عنوان پایه ای برای توسعه می بیند، که از نزدیک به هنجارها و مقررات ملی پایبند است و به کیفیت آموزشی توجه ویژه ای می کند. همین کیفیت بالا می تواند برای اهداف شما عزیزان برای تحصیل در قبرس شمالی فراهم کرده است

دانشگاه مدیترانه شرقی EMU در بسیاری از سطوح دانشگاهی و اداری به دستاوردهای استثنایی در این زمینه دست یافته است و  دانشگاه مدیترانه شرقی به عنوان بخشی از هدف خود، اعتبار، شناسایی و عضویت در سراسر جهان را کسب کرده است. دانشگاه همچنین در حال کار بر روی ابتکارات بیشتر برای به رسمیت شناختن و اعتبار است.

“توافقنامه به رسمیت شناختن اسناد آموزش عالی در منطقه اروپا” و شروع کار لازم برای اعمال الزامات موافقتنامه قوانین و مقررات به اتفاق آرا به تصویب مجلس سنای دانشگاه مدیترانه شرقی EMU رسید (تصمیم شماره 15). /384-1).

بورسیه تحصیلی دانشگاه مدیترانه شرقی EMU

بخش بزرگی از دانشجویان بین المللی دانشگاه مدیترانه شرقی EMU دارای بورسیه تحصیلی 50٪ و 25٪ هستند. در طول درخواست آنلاین برای برنامه های دانشگاهی، دانش آموزان نشان می دهند که مایلند در نظر گرفته شوند، تصمیمات بر اساس عملکرد تحصیلی نامزد و برنامه تحصیلی اعمال شده اتخاذ می شود. تصمیم پذیرش دانشگاه مدیترانه شرقی EMU نشان می دهد که آیا دانشجو معافیت جزئی از شهریه دریافت می کند یا خیر.

بورسیه های تحصیلی کامل در مقطع کارشناسی و دکترا در دانشگاه مدیترانه شرقی وجود دارد. اینها بسیار رقابتی هستند. درخواست های بورسیه دکتری در طول درخواست فارغ التحصیلی آنلاین انجام می شود. درخواست های بورسیه کامل دوره کارشناسی 30 روز قبل از شروع ترم برای بورسیه های نوع 7 و 60 روز قبل از شروع ترم برای بورسیه های نوع 3 توسط کمیته دانشگاه مدیترانه شرقی بورسیه بررسی می شود. اعمال شود تا در نظر گرفته شود.

برای متقاضیان مقطع کارشناسی دانشگاه مدیترانه شرقی EMU که جزو 1 درصد برتر در میان فارغ التحصیلان دبیرستان در کشور خود هستند. تمامی درخواست های بورسیه تحصیلی در پایان ماه آگوست مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. این یک بورسیه تحصیلی بسیار رقابتی است. معیارهای سیستم آموزشی هر کشور و نتایج آزمون های استاندارد بین المللی بر اساس فهرستی که توسط هیئت امنای دانشگاه مدیترانه شرقی EMU تایید شده در نظر گرفته می شود.

دانشگاه مدیترانه شرقی EMU  شامل دوازده (12) دانشکده:

(معماری، هنر و علوم، بازرگانی و اقتصاد، ارتباطات و مطالعات رسانه، دندانپزشکی، آموزش، مهندسی، علوم بهداشتی، حقوق، پزشکی، داروسازی، گردشگری) می باشد.